רכב - אינדקס אתרים רכב - אינדקס אתרים לפי קטגוריות
אינדקס אתרים-אודות צור קשר שימושון רכב     פרסום אתר רכב

 

רכב > מדריך אתרים רכב > תאור: השכרת רכב שלמה sixt

אתר קשר תאור אודות אתר השכרת רכב שלמה sixt

אתר רכב השכרת רכב שלמה sixt



קבוצת "שלמה" היא הגדולה בחברות הרכב ושירותי הרכב בישראל, עם צי של יותר מ-60 אלף כלי רכב. פעילויות הקבוצה כוללות שירותי השכרת רכב, ליסינג וגרירה, שרשרת של מוסכים למכונאות רכב, פחחות וצבע, כמו גם מכירת מכוניות מיד ראשונה והשקעות בנדל"ן. בנוסף לקבוצה יש עניין בסוכנות לייבוא רכב, במספנות ובמחסני סחורות. הקבוצה הוקמה ב-1974 על-ידי שלמה שמלצר, שחזונו הפיננסי והבנתו העמוקה במגמות כלכליות הביאו לצמיחתה המתמדת. ניהול מיומן בד בבד עם הקפדה על מתן שירות איכותי במחירים תחרותיים גרמו לקבוצה להיות לאחת המובילות בשוק. קבוצת "שלמה" היא הזכיינית הבלעדית בארץ של קבוצת sixt הבינלאומית, מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם והקניינית הגדולה ביותר של מכוניות מסוג "מרצדס".

שלמה SIXT השכרת רכב בישראל ולחו"ל

"שלמה SIXT" היא מחברות השכרת הרכב הוותיקות והמובילות בישראל. עם צי של 12,500 מכוניות, היא מספקת שירותי השכרת רכב הן בארץ והן בחו"ל וכן שירותי השכרת משאיות קירור. עם לקוחותיה נמנים גופי תקשורת, היי-טק וכן משרדי ממשלה. לחברה 26 סניפים בפריסה ארצית, מקריית-שמונה בצפון ועד אילת בדרום, כולל בנמל התעופה בן-גוריון.
ניו קופל SIXT- ליסינג
כחברה הנסחרת בבורסה "ניו-קופלSIXT " היא המובילה והמקצועית מבין החברות הישראליות העוסקות בהחכרת רכב תפעולית והיחידה העוסקת רק בכך. עם צי של יותר מ-50,000 כלי רכב היא נותנת שירותים לגופים מסחריים גדולים ובינוניים במגזרים שונים, כגון מזון, בנקאות, תעשייה, נדל"ן, תקשורת, היי-טק, ביו-טכנולוגיה, מסחר, תיירות ותרופות. המוניטין של החברה נשען על כמה יסודות: שירות אדיב ומקצועי, מגוון רחב של מכוניות ובסיס פיננסי איתן. "ניו-קופלSIXT " מציעה פתרון OUTSOURCING מלא בתחום ניהול ציי רכב, בהתאמה לצרכיו של כל לקוח ולקוח. חבילת ניהול צי הרכב כוללת אחזקה שוטפת, ביטוח, רישוי, רכב חלופי לאחר תאונה, תיקונים וכיסוי במקרה של נזק או גניבה, שירותי דרך, אחזקת שבר וייעוץ צמוד. "ניו-קופלSIXT " מחזיקה בשישה סניפים בנקודות אסטרטגיות שונות ברחבי הארץ שמבטיחות שירות מיידי ויעיל.

 אתר השכרת רכב שלמה sixt

 
רכב - אינדקס אתרים
כל הזכויות שמורות © 2007       - אתר ביז